• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Батьківська сторінка

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ БАТЬКІВСЬКОЇ СТОРІНКИ!

"ВИХОВАННЯ - ВЕЛИКА СПРАВА: ВОНО ВИРІШУЄ ДОЛЮ ЛЮДИНИ"

В. Белінський

________ ____________ ___________ ___________

Дорогі мами і татусі! Якщо ви хочете, щоб Ваш малюк відчував себе комфортно, розвивався у відповідності зі своїми можливостями і здібностями - тоді Вам до нас!

Наше завдання - виростити дітей здоровими, щасливими, успішними. І ми з цим завданням впораємось!

_____________________________________________

ЯКЩО У ВАС ВИНИКЛИ ЗАПИТАННЯ ДО АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАКЛАДУ, СПЕЦІАЛІСТІВ

ЗВЕРТАЙТЕСЬ І ВАМ НАДАДУТЬ ДОПОМОГУ

Матейчик Надія Макарівна, директор


• щодо батьківської плати;

• організаційних питань;

• режиму роботи ЗДО;

• якості роботи персоналу ЗДО;

• пропозиції по покращенню роботи дитячого садка
години прийому: 14.30-17.00 - вівторок

Тарасевич Інна Петрівна, вихователь-методист


• навчання і виховання дітей;

• підготовка до школи;
• консультування з питань педагогіки і психології, методичної роботи
години прийому: 13.00 – 15.00 – п’ятниця

Ємченко Тетяна Володимирівна, практичний психолог

• консультації з проблем виховання, навчання в сім’ї;

• психічний розвиток дитини;
• охорона дитинства

години прийому: 11-13.00 – середа


Гичук Марія Сергіївна, сестра медична старша


• харчування дітей;

• загартовування та зміцнення здоров’я;

• профілактика захворювань, щеплення;
• санітарно-гігієнічний режим
години прийому: 15.30-17.30 – четвер

Ми завжди раді зустрічі з Вами!

__________________________________________

Шановні мами й тата!


В нашому закладі дошкільної освіти, як і в усіх освітніх установах України особливий період - ми живемо, працюємо та виховуємо наших дошкільнят у період карантину та швидкого поширення коронавірусної хвороби (COVID-19) серед населення. У своїй роботі ми користуємось нормативними документами щодо запобігання поширенню коронавірусу (COVID-19), зокрема Постановою Головного державного санітарного лікаря України "Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)" від 22.08.2020року №50.

В закладі дошкільної освіти розроблені наступні документи щодо запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19):

-видано накази: Про поетапне відновлення роботи закладу дошкільної освіти; Про організацію роботи ЗДО в умовах адаптивного карантину; Про проведення навчання щодо організації роботи ЗДО в умовах адаптивного карантину;

- Розроблено та затверджено: Регламент роботи Любешівського ЗДО №3 "Ясла-садок "Сонечко"" в умовах адаптивного карантину;

- План протиепідемічних заходів у період адаптивного карантину в ЗДО;

- Розроблений алгоритм дій працівників на випадок виявлення у вихованця захворювання (COVID-19);

- Розроблені та затверджені Протоколи дотримання карантинних вимог при відвідуванні ЗДО для батьківвихованців; Протокол дотримання карантинних вимог для працівників ЗДО;

- Розроблені та затверджені графіки: Маршруту груп; Графік проведення температурного скринінгу; Графіки прийому дітей у період карантину; Графіки провітрювання приміщень у всіх вікових групах, Графік прогулянок; Графіки отримання їжі на харчоблоц.

Зветраємось до Вас, шановні батьки, будьмо всі здорові, бережімо здоров'я наших дітей та кожного із нас!

/Files/images/111/20200524151939.jpg

ЩОДЕННИЙ РАНКОВИЙ ТЕМПЕРАТУРНИЙ СКРИНІНГ ТА ЙОГО ОБЛІК

/Files/images/nov_foto/20201013_090059.jpg/Files/images/nov_foto/20201013_090033.jpg/Files/images/nov_foto/20201013_085845.jpg/Files/images/nov_foto/20201013_090137.jpg

______________________________________________

Як допомогти дитині звикнути до дитячого садка


Час минає швидко. І одного разу малюк стає вихованцем дитячого садка. Перехід від домашнього затишку до групової організації життєдіяльності для більшості малят стає серйозним стресом. Чи можливо зменшити емоційне напруження, пов'язане з адаптацією до нових соціальних умов дитячого садка? Так, можливо. Як це зробити - наші вам поради, шановні батьки.

Визначте межі свободи


Не варто бездумно дотримуватися ідеї свободи виховання. Свобода - це добре, але в певних межах. У першу чергу важливий порядок, тому побудуйте межі, у яких даватимете дитині свободу. Якщо пустити дитину на самоплив, то ні про яку свободу не йтиметься. Свобода - це завжди відповідальне волевиявлення. У іншому разі буде хаос.

Запровадьте ритуали


Якщо хочете допомогти дитині легко ввійти в оточення дитячого садка, пам'ятайте про це, що вдома мають бути правила, чіткий регламент дії, деякі ритуали. Вони допоможуть дитині підготуватися до сну, виконати гігієнічні процедури, зібратися на прогулянку та повернутися з неї. Якщо їх виконувати вдома систематично, то ви легко разом із дитиною ввійдете в ритм життя дитячого садка. Так адаптаційний період пройде без ускладнень.

Взаємодійте з педагогом


Коли ви вперше взаємодієте з педагогом, розкажіть до яких ритуалів дитина привчена, щоб педагог міг це враховувати в адаптаційний період. Це можуть бути якісь слова, які ви зазвичай кажете дитині, коли вкладаєте спати, або особливі сигнали, які кажуть про початок прийому їжі, або якісь особливі умови, в яких відбуваються гігієнічні процедури. Якщо ви скажете про них педагогу, це дасть змогу встановити наступність і послідовність між вашими правилами та правилами, яких дитина має дотримуватися в дитячому садку.

_____________________________________________

Десять заборон для дорослих


1. Не шантажуйте дитину ніколи, навіть у виховних цілях. Недопустимі вислови на кшталт "поводься чемно, а то ніколи тебе не любитиму", "не зробиш те-то, не отримаєш цього"

2. Не сваріть дитину за те, що вона не поділилася з кимось іграшкою. Свої речі дитина має право не давати, як, власне, і дорослий.

3. Не підганяйте дитину у будь-яких діях, а попереджайте її у заздалегіть про те, що плануєте, скажімо: "зараз дочитаємо книжку, а потім погуляємо на вулиці".

4. Не обманюйте дитину. Навіть, якщо вам здається, що їй це на користь.

5. Не принижуйте гідність дитини, не спілкуйтеся з нею зверхньо. Щоб дитина почула і відгукнулася, підійдіть до неї, присядьте до рівня її очей, усміхніться і лише потім попросіть щось зробити або не робити.

6. Не критикуйте дитину в її присутності, не ставте перед нею завищені вимоги. Оцінювати можна лише дії, але не саму дитину.

7. Не забороняйте дії, які безпечні для життя і здоров'я. Забороняючи щось, обов'язково поясніть дитині, чому це небезпечно.

8. Не пояснюйте правила поведінки під час інциденту - істерики, агресії, упертості тощо. У такі моменти просто пожалійте, а потім у спокійній обстановці з'ясуйте причину та обговоріть небажану поведінку.

9. Не підвищуйте голос на інших, зокрема й членів сім'ї, та не принижуйте їхню гідність. пам'ятайте, що ваша поведінка і ставлення до інших - зразок наслідування.

10. Не забороняйте дитині виявляти почуття. Вирази на кшталт "як тобі не соромно", "ти дорослий хлопчик, а плачеш, як маленький" недопустимі.

__________________________________________________________________________________________________


21 листопада відбувся день відкритих дверей для батьків вихованців старших груп №1 і №2. Батьки мали змогу відвідати інтегровані заняття, ознайомитись з вимогами щодо рівня знань дітей у відповідності до програми розвитку дітей дошкільного віку "Я у Світі". По закінченні занять для батьків був проведений психолого-педагогічний консиліум "Готуємось до школи сьогодні". В роботі консиліуму взяли участь Матейчик Н.М., завідувач ДНЗ, Тарасевич І.П., вихователь-методист, вихователі старших груп, Хомич Н.С., Прокоп'юк Л.М. -вчителі Любешівського НВК-гімназії, батьки.

/Files/images/batki/002.JPG

_______________________________________________________________________


Нещодавно відбулось перше засідання батьківського комітету дошкільного навчального закладу. На засіданні були розглянуті наступні питання:


1. Звіт про роботу батьківського комітету у 2016 - 2017н.р.


2. Вибори голови батьківського комітету ДНЗ на 2017 - 2018н.р.


3. Обговорення та схвалення плану роботи батьківського комітету ДНЗ на 2017 - 2018н.р.


4. Створення комісій та вибори членів комісій.


5. Різне.

/Files/images/_molodsha_grupa_1/001.JPG

_______________________________________________
Головою батьківського комітету ДНЗ на 2017 - 2018 навчальний рік обрано Надію Василівну Домальчук. Найщіріші вітання вам та плідної праці!.

До складу батьківського комітету увійшли:


Меліщук Юлія Сергіївна, голова комісії з господарських питань

Остапчук Ірина Валентинівна, голова комісії з організації харчування

АбрамовичОксана Григорівна


Григорук Людмила Феодосіївна, член комісії з господарських питань


Веремчук Тетяна Оллегівна


Невірець Оксана Володимирівна,


Любчик Альона Григорівна


Демих Оксана Василівна, член комісії з органіхації харчування


Деміх Людмила Володимирівна, член комісії з організації харчування


Оласюк Тетяна Миколаївна


Бущик Вікторія Вікторівна, член комісії з фінансових питань


Невірець Олена Володимирівна


Оксенчук Оксана Іванівна


Борейко Анна Анатоліївна, голова комісії з фінансових питань


Ланевич Наталія Петрівна, член комісії з фінансових питань


Чернюк Зоряна Василівна, член комісії з господарських питань

______________________________________________________________________

Пам'ятка для батьків з патріотичного виховання дошкільнят

Родина — це природний осередок найглибших людських почуттів, де дитина засвоює основи моралі серцем і душею, коли розвиваються почуття доброти, чуйності, любові до рідного краю. У родинному середовищі по особливому сприймаються звичаї та традиції, рідна природа, спогади старших.
Плекаючи у дітей почуття любові до Батьківщини, виховуючи майбутніх громадян держави, дорослі мають їм прищепити глибоку повагу і турботливе ставлення до своєї малої батьківщини — рідного селища. Важливо, щоб малята усвідомили, що вони не просто споживачі багатств рідної землі, а її творці, захисники. І якщо ви насправді хочете виховати у вашої дитини любов до рідного селища, батьківської хати, якщо ви хочете закласти готовність зберігати і примножувати багатства рідного краю, якщо ви хочете, щоб запах квітучих каштанів і бузку в дорослому житті повертав ваших дітей до рідних порогів не забудьте:

* Йдучи вулицею рідного селища, розповісти про визначні пам'ятки, які знаходяться на цій вулиці.

* Познайомити дітей із назвою вулиці, на якій ви знаходитеся. Чому вона так називається?

* Побувати в прабабусь та прадідусів і розпитати, що вони знають про історію нашого селища. Які цікаві легенди, приказки, забавлянки вони знають? Запишіть, а потім завчіть їх з дітьми.

* Здійснити цільову прогулянку разом з дітьми по визначних місцях рідного селища, а ввечері запропонуйте намалювати свої враження від прогулянки.

* В День Перемоги всією родиною відвідайте Обеліск скорботної матері. Вшануйте ветеранів Великої Вітчизняної війни, покладіть квіти до пам'ятника.

* Завжди звертайте увагу на чистоту і порядок у рідному селищі. Поговоріть з дітьми, як зробити так, щоб воно завжди було охайним і привабливим.

* Разом з дітьми посадіть біля свого будинку квітники, дерева. Доглядайте за ними разом з дітьми.

* Частіше розповідайте дітям про видатних людей, які проживали чи проживають і донині в рідному селищі.

* Знайомте дітей зі звичаями та традиціями рідного краю.

* А якщо ви хочете посіяти в душі дитини золоті зернятка духовності, любові до рідного краю, слова, співайте, читайте, спілкуйтеся із нею мовою кращих творів українського фольклору та видатних вітчизняних поетів і письменників.

* Запропонуйте дітям намалювати Любешів в майбутньому.

* Створіть сімейний фотоальбом «Я і селище моє — Любешів». Разом з дитиною придумайте вірші про рідне селище. Запишіть їх під фотографіями.

Нехай ваші діти зростають гідними синами і донями рідного краю.

Плекаючи у дітей почуття любові до Батьківщини, виховуючи майбутнього громадянина, дорослі мають передусім прищепити дітям глибоку повагу і турботливе ставлення до своєї малої батьківщини — рідного селища, району.

__________________________________________________

ЯК ВИХОВАТИ ПАТРІОТА В СІМ'Ї

Поняття патріотизму у всіх викликає досить змішані почуття і емоції. Для одних - це дуже важливо , для інших - нічого особливого , треті - поняття не мають, про що йде мова. Але все ж для багатьох постає обов'язковим бути самому патріотом, і так само виховати своїх дітей.

Почуття патріотизму є в душі у кожної людини, але необхідно його просто пробудити, зуміти достукатися і поставити правильні життєві пріоритети. Саме цим і повинні займатися батьки, які хочуть виховати патріота в сім'ї.

Але з чого почати? Існує кілька рекомендацій, які допоможуть знайти відповідь на питання як виховати патріота в сім'ї.

Ми живемо в найкращій країні.

Якщо ви щиро бажаєте виростити дитину патріотом, не кажіть при ній погано про ту країну, де ви живете. Адже Батьківщину, як і батьків, не вибирають. І повірте,як би вам не здавалося, що десь краще, це не зовсім правда. У кожній країні є свої проблеми, свої труднощі і з екрана телевізора нам їх ніхто не показує. Всі хочуть , щоб про них думали тільки добре .Тому не допускайте при дитині вираження великого невдоволення про вашу Батьківщину, говоріть більше позитивного. Але в той же час не сильно прикрашайте ситуацію, вчіть дитину бути ще й реалістом .

Обов'язково подорожуйте.

Не потрібно відразу їхати за кордон, і в рідній країні є маса місць, від яких просто дух захоплює. Та й напевно ви ще не встигли скрізь побувати.Показуйте дитині на наочності всю красу і захоплюючу історію рідного краю.Пам'ятайте, що скоро ваша дитина стане зовсім дорослою, і зможе самостійно робити свої, вже дорослі висновки, і мати власну думку. І якщо з дитинства закласти маленьке зернятко патріотизму, воно потім зможе прорости.

Культурний розвиток дитини.

Нехай вам абсолютно комфортно на улюбленому дивані, і не хочеться нічого окрім як чашечки чаю і подивитися телевізор - вставайте і йдіть з дитиною в музей, на виставку, в ляльковий театр, на дитячий концерт . Культурний розвиток дитини з ранніх років є невід'ємною частиною зародження почуття патріотизму. Якщо ви разом відвідували такі заходи з раннього дитинства, то є велика гарантія того, що і далі, вже в більш старшому віці у дитини буде інтерес продовжувати такі відвідування . Пам'ятайте, що зараз головним прикладом для наслідування є ви, так що не робіть так, що б потім було прикро за втрачену можливість.

Більше позитиву .

Діти дуже чутливі до емоційного стану їх батьків. Якщо вам погано, то дитині теж буде не по собі. Тому, як би в житті не траплялося, намагайтеся налаштовувати себе на позитивну хвилю. Знаходьте позитив у будь-яких діях. Так ви не лише уникнете песимістичного настрою дитини, але так же навчите її легше справлятися з проблемами, не опускати руки ні за якої ситуації, і так само завжди знаходити чому радіти. Виховати патріота неможливо в атмосфері вічної проблеми, поганого настрою і відсутності віри в майбутнє.

Підтримуйте свою дитину.

При бажанні виховати патріота в сім'ї, головне підтримка . І мова йде про всебічну підтримку . Прагнення до патріотизму повинно бути не тільки у вас, але і у вашого близького оточення. Живучи в такій атмосфері, дитина в майбутньому буде намагатися відтворити її вже в своїй сім'ї. Так само підтримуйте свого малюка в його поглядах , захопленнях, інтересах . Хваліть за успіхи і правильно зроблені висновки з скоєних вчинків чи проступків. Пояснюйте дитині, чому ви поступаєте по відношенню до нього або іншої людини саме так, а не інакше, і просіть, що б він аргументував свої вчинки так само.Навіть якщо ви не бачите перспективи, все одно намагайтеся проявити свою віру в дитину. І раптом у нього дійсно все вийде. Такі відносини зроблять ваше спілкування більш близьким, дозволять заробити авторитет перед дитиною, а так само більше контролювати його дії.

Пам’ятка для батьків дитини п’ятирічного дошкільника

Дитина повинна вміти:

Ø Відповідати на питання по тексту (2-3 питання).

Ø Переказувати казки, оповідання.

Ø Читати (напам’ять) вірші.

Ø Складати розповіді за сюжетним малюнком:

- Кого бачиш на малюнку?

- Що вони роблять?

- Що тобі подобається і чому?

Ø Вміти розрізняти, виділяти звуки в словах.

Ø Вміти класифікувати предмети (посуд, меблі, тварини, транспорт, комахи).

Ø Встановлювати послідовність картинок і складати розповіді за ними.

Ø Знаходити зайвий предмет серед чотирьох. Сказати чому він не підходить, і як можна назвати одним словом оті три предмети.

Ø Закінчувати речення:

- У корови – телятко, у свині - …;

- Огірок – овоч, ромашка - …;

- Сокира рубає, а пилка - ….

Ø Порівнювати поняття (чим схожі білка і кішка, молоток і сокира, гітара і піаніно.)

Ø Бути загально проінформованими:

- Скільки місяців у році?

- Яка зараз пора року?

- Від яких тварин одержують молоко?

- Що необхідно зробити, якщо ти поріжеш палець?

- Для чого автомобілю гальма?

- Звідки береться хліб, цукор?

- Яких птахів ти бачив? А що ти знаєш про птахів?

- Для чого світлофор?

- Що використовують для будівництва будинків?

- Для чого мамі (татові) надають вихідний день?

- Що буває раніше – обід чи вечеря?

- Покажи лівою рукою праве вушко.

- Яку руку піднімають у школі, коли хочуть відповісти?

- Що більше – 8 чи 5; 5 чи 3? Полічи від 5 до 9; від 5 до 2.

Ø Визначати характерні ознаки предметів: величину, вагу, колір, смак, запах, температуру, матеріал тощо. (Наприклад: яблуко – (яке?) велике, важке, кругле, червоне, солодке, ароматне, свіже, тверде, холодне…).

- Лимон - …..;

- Стрічка - ….;

- Гумка - ……;

- Повітряна кулька - ….

______________________________________________________________________

БАТЬКИ — ПРИКЛАД ДЛЯ ДІТЕЙ.

1. Будьте гарним прикладом для своїх дітей у ставленні до власного здоров΄я.
2. Ведіть здоровий спосіб життя.
3. Займайтесь фізичною культурою, виконуйте вранці вправи ранкової гімнастики. Виробляйте сталу звичку та потребу в цьому.
4. Практикуйте вдома певну систему оздоровлення всіх членів родини, в тому числі й дитини.
5. Налагодіть у сім΄ї активно-динамічний відпочинок.
6. Організовуйте сімейні прогулянки на природу, щоб змалечку привити дітям бережливе ставлення до навколишнього середовища.
7. Пам΄ятайте, що здоровий спосіб життя – це правильно організована діяльність, сприятливі умови побуту, активний відпочинок і здоровий мікроклімат у родині.
8. Не паліть і не пийте спиртних напоїв у присутності дітей. Пам’ятайте! Діти схильні імітувати ваші дії в дитячому садку.
9. Формуйте у дітей світоглядно-оздоровчу поведінку на основі реалізації принципів: пізнай себе, створи себе і допоможи собі сам.
10.Впроваджуйте різноманітні форми роботи з валеологічного виховання, спрямовані на формування в дітей уявлень про правила безпечної поведінки під час ігор, про можливості людського організму, про користь рухової активності, здоровий спосіб життя.
11.Застосовуйте вдома різні профілактично — корекційні вправи з олівцями, скакалками та іншими підручними предметами.
12.Привчайте дітей щоденно піклуватися про своє здоров΄я:
- виконувати різні фізичні вправи;
- правильно харчуватись;
- загартовуватись;
- спілкуватися з друзями;
- дотримуватися особистої гігієни;
- дотримуватися режиму дня;
- знаходити час для розваг на свіжому повітрі, дивитися цікаві телепередачі, користуватися бібліотекою і т. д.

______________________________________________________________

ГІГІЄНА

1. Дотримуйтесь завжди правил гігієни та привчайте до цього дитину.

2. Не забувайте, що правила особистої гігієни пов΄язані з усіма видами діяльності і відпочинку дітей. Особиста гігієна – це піклування про чистоту тіла, одягу, взуття.

3. Систематично контролюйте якість виконання культурно-гігієнічних завдань.

4. Виконання дітьми культурно-гігієнічних навичок супроводжуйте відповідною мотивацією.

5. Розвивайте у дітей вміння та навички догляду за тілом.

6. Привчайте дитину правильно чистити зуби.

7. Слідкуйте, щоб дитина мила руки перед прийманням їжі, після туалету, повернення з прогулянки, ігор із тваринами та завжди, коли руки брудні.

8. Привчайте дітей мити ноги не тільки перед нічним сном, але й перед денним, особливо влітку.

9. Регулярно зрізайте нігті на руках і ногах, тримайте їх у чистоті.

10.Зачісуйте волосся дитині її власним гребінцем. Мийте волосся не рідше ніж раз на тиждень.

11.Одягайте дитину в одяг, який пропускає повітря і вологу.

12.Косметичні засоби, які ви використовуєте з гігієнічною або лікувальною метою, повинні відповідати віку дитини.

_____________________________________________________________

ПРАВИЛА ТА ОБОВ'ЯЗКИ БАТЬКІВ, ДІТИ ЯКИХ ВІДВІДУЮТЬ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

- Поважати людську гідність і професійну честь працівників ДНЗ. Виявляти до них повагу в присутності дитини.

- Неприпустимо розмовляти в ДНЗ ненормативною лексикою та підвищеним тоном будь з ким - батьками, дітьми, працівниками.

- Поважати гідність своєї дитини та інших дітей.

- Виконувати рекомендації педагогічних та медичних працівників ДНЗ щодо розвитку, виховання, зміцнення здоров'я дитини та її гігієни.

- Своєчасно приводити дитину до дошкільного закладу. Про можливе запізнення попереджати завчасно.

- Про відсутність дитини через хворобу або сімейні обставини та прихід її після відсутності обов'язково попередити заздадегіть. Адже завідувач ДНЗ затверджує меню та кількість дітей на харчування за даними попереднього дня.

- Про відсутність дитини через інфекційне захворювання терміново повідомити в ДНЗ з метою термінової обробки групового приміщення та запобігання захворювання інших дітей.

- В шафі дитини мають бути гребінець, носова хустинка, колготи (за потреби і пори року), трусики. У верхньому одязі обов'язково має бути петелька.

- Дитині заборонено приносити до ДНЗ дрібні іграшки, монети, насіння соняшника, гострі предмети та пігулки. Тому слід щодня перевіряти кишені дитини.

- З метою збереження життя і здоров'я дітей, запобігання травматизму заборонено пересуватися на транспортних засобах територією дошкільного закладу та приходити з будь-якими домашніми тваринами.

- Приводити дитину до ДНЗ у чистому одязі, у взутті, що відповідає розміру її ноги та санітарно-гігієнічним вимогам. З метою запобігання травматизму заборонено одягати дитині шльопанці, незручне взуття.

- Батьки або особи, які за їх дорученням приводять дитину в ДНЗ, мають передати дитину вихователеві. Категорично забороняється залишати самих дітей ще до приходу вихователя.

- Вихователь не має права віддавати дитину неповнолітнім дітям та батькам у нетверезому стані. Лише за наявності письмової заяви батьків можна віддавати дитину іншим членам родини.

- Ранковий туалет дітей потрібно робити вдома. Батьки мають приводити дітей до ДНЗ чистими, охайними, акуратно та по сезону вдягненими.

____________________________________________________________________

Увага! Шановні батьки!

В нашому дошкільному навчальному закладі впроваджена електронна реєстрація дітей у ДНЗ. Для цього Вам необхідно зайти на:

сайт електронної реєстрації reg.isuo.org

На вище зазначеному сайті введіть свій логін і пароль та завантажте необхідний Вам файл. Успішної Вам реєстрації!

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

ПОРАДИ БАТЬКАМ ЩОДО ХАРЧУВАННЯ ДИТИНИ ВДОМА

- Пам'ятайте, що діти мають їсти чотири-п'ять разів на день із перервою 3-4 години.

- Не давайте дитині між прийомами їжі солодощі.

- Давайте дитині пити чисту воду. Соки або чаї не замінять її в раціоні дитини, наскільки корисними вони не були б.

- Урізноманітнюйте харчування дитини, адже його одноманітність призводить до зменшення кількості шлункового соку. Як наслідок знижується апетит та погіршується засвоєння їжі.

- Навчайте дитину з раннього віку їсти самостійно.

- Навчіть дитину їсти м'ясо та рибу разом із гарніром.

- Діліть дитині молодшого дошкільного віку котлету та рибу на кусочки, але лише після того, як вона побачить готову страву.

- Завжди орієнтуйтеся на апетит дитини. Ніколи не годуйте дитину насильно.

- Підтримуйте у дитини перед та під час їжі гарний настрій. Це важливий чинник для формування хорошого апетиту.

- Успіхів Вам!!!

________________________________________________________________________

/Files/images/batki/Изображение 145.jpgДИТЯЧІ ЗАБАВИ ЗАВЖДИ ЦІКАВІ

/Files/images/sadok/Изображение 016.jpgДРУЖНЯ БЕСІДА З БАТЬКАМИ ІІ МОЛОДШОЇ ГРУПИ №1

/Files/images/sadok/Изображение 022.jpgБАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ В ЯСЕЛЬНІЙ ГРУПІ

_______________________________________

/Files/images/batki/Изображение 331.jpgУСПІХАМ ДОНЕЧКИ УЛЯНКИ ЗАВЖДИ РАДІЄ МАТУСЯ
_______________________________________________________________________________________

ДЛЯ МАМ І ТАТ

Шановні мами і татусі! Ця сторінка саме для Вас. Тож щиро дякуємо, що Ви сьогодні є нашими гостями. Саме тут Ви знайдете поради, рекомендації щодо виховання Ваших дітей.

Консультація для батьків:

” Яка родина така й дитина”

Стосунки батьків між собою, їх взаємини з дітьми, внутрисімейна атмосфера загалом – все це незмінна практична школа батьківства й материнства. Добра ця школа – і виховання буде добрим; якщо ж нервова і тривожна, то діти зростають нервові, тривожні чи байдужі, егоїстичні, морально й духовно глухі.

Звичайно, вплив батьків на дітей завжди індивідуальний, і вони мають більше можливостей враховувати вікові та особистісні особливості дитини. Безперечно, що найкращі умови для розвитку і вихованні дитини має сім’я, в якій проживає кілька поколінь. У такій сім’ї, як правило, є різні види стосунків між старшими і молодшими поколіннями та можливості передання і взаємозбагачення особистості дітей і дорослих, засвоєння сімейних ролей в процесі безпосередньої життєдіяльності родини.

На жаль, як свідчить статистика в Україні, як і в інших європейських країнах, переважає нуклеарна (одноядерна – батьки і діти) сім’я. Більш того, зниження рівня життя в державі, погіршення соціальних, санітарних, гігієнічних, побутових умов життя, а у зв’язку з цим і психологічних, призводить до деформації почуття відповідальності, юридично-правового і морально-етичного обов’язку, що відбивається на сім’ї. В Україні зменшується рівень народжуваності дітей і помітно зростає кількість неповних сімей.

Сильним негативним фактором у вихованні дітей стає факт розлучення батьків. Залишення сім’ї батьком (або матір’ю), що, як правило, супроводжується офіційним розірванням шлюбу, може різко змінити морально-психологічний стан дитини і часто має руйнівний вплив на її психологічний світ, поведінку, віру в морально-духовні цінності та ідеали людей.

Після розлучення колишньому чоловікові чи дружині слід чітко обумовити в інтересах дитини новий стиль контактів і вимог, адже батьки завжди мають підтримувати хоча б найменший контакт із дітьми, незважаючи на те, що він може бути для одного або й обох небажаним. Ці контакти сприятимуть психічній врівноваженості, нормалізації розвитку дитини, гуманізації, її ставлення до батьків. Жоден із батьків не може принижувати іншого і присутності дитини та саму дитину. Емоційну напруженість взаємин батьків діти відчувають без слів, поглядів, жестів і міміки, навіть тоді, коли їх при цьому немає. Вони відчувають це інтуїтивно, серцем, душею, якимось особливим родинним почуттям, що не піддається критеріальним вимірам.

Для повноцінного розвитку, як певну компенсацію за розлучення батьків, діти потребують постійних, стабільних стосунків з обома батьками, а це означає, що мати і батько, який здебільше проживає окремо, мусять обговорити умови їх теперішнього життя, осмислити ситуацію, в якій опинилися і зберегти ті кращу почуття, які в них залишилися з попередніх стосунків.

У кожній сім’ї дитині відводиться певна роль, відповідно до якої будуються її взаємини з батьками залежно від її віку, незначного життєвого досвіду. Батьки для дітей мають бути джерелом емоційного тепла і підтримки, владою, розпорядником благ, зразком і прикладом для наслідування і, звичайно, мудрими порадниками.

Авторитет матері (батька) зростає в очах дитини, якщо вони, знаючи її проблеми, допомагають безболісно їх розв’язати. Це залежить від загальнокультурного рівня батьків, їх освіченості, педагогічної підготовленості, способу життя, ціннісних орієнтацій, реакції на становище, що склалося, оптимізм і віру на краще життя родини і дитини. При цьому мати має враховувати, що дефіцит чоловічого впливу веде до порушення не лише розвитку інтелектуальної сфери, ускладнює процес ідентифікації відповідно до батьківського (чоловічого) чи материнського (жіночого) образу. Не маючи родинного прикладу спостерігати доброзичливе подружнє спілкування, це часто може впливати на формування гіперприв’язаності до матері чи батька, спричинювати різні відхилення психіки і навіть фізичні вади.

Неповна сім’я необов’язково призводить до відхилень у розвиткові інтелекту і поведінці дитини. Кожна дитина може успішно справитися з однією або кількома несприятливими обставинами, але якщо їх більше, то це може спричинити виникнення у дітей невротичних реакцій тощо. Невдоволеність емоційними контактами, життєва невпевненість в позитивній оцінці дорослими, зменшення можливостей задоволення запитів у сфері матеріальних потреб, що зростають, – все це сприяє деформації ціннісних орієнтацій, викривленню реальних установок, що руйнує віру в моральний ідеал, призводить до порушень в діях, мотиваційні сфері, майбутньої діяльності, свідомого чи несвідомого успадкування чи наслідування морально-поведінкових якостей батьків.

/Files/images/Изображение 010.jpgБАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ В СЕРЕДНІЙ ГРУПІ №1

________________________________________

Консультація ” Батьківська єдність-важливий закон виховання”

Досить поширеним явищем у сімейному житті є намагання деяких батьків завоювати дешевий авторитет у дітей за допомогою таких прийомів, як запобігання, своєрідний підкуп, показ своєї доброти тощо. Батьківський розрахунок тут доволі простий: дитина побачить, як її люблю і любитиме мене. При цьому батьки не враховують той факт, що дитяча проникливість сильніша за проникливість дорослої людини. Для дитини дорослий – перспектива її життя і розвитку, її майбутнє. Саме тому діти досить уважно вивчають дорослих, у першу чергу власних батьків, обираючи для наслідування привабливі для них риси, якості характеру, манери, норми поведінки. На певній стадії розвитку, як правило, помічає згадану фальш і нещирість у поведінці батька чи матері. Наслідком цього стає, по-перше, втрата авторитету батьків у дітей, втрата поваги до батьків, і по-друге, формування таких негативних якостей, як лицемірство, брехливість, нещирість.

Ще гірше, коли батько або мати вступають у своєрідне змагання в зовнішньому прояві любові до дітей. Запитання «Кого ти більше любиш – маму чи тата?» не таке вже й абстрактне у практиці сімейного виховання, особливо, якщо воно підкріпляється відповідними діями з боку батьків. Нерідко в сім’ях виникає своєрідне змагання між батьком і матір’ю у проявах «любові до дітей».

Подібні явища можуть мати місце в сім’ях, де батьки живуть між собою у злагоді. Але такий стиль виховання веде до негативних результатів. Зокрема, вказана змагальність батьків у прояві любові до дітей тягне за собою такі небажані наслідки: за наявності в сім’ї двох або більше дітей відбувається своєрідний поділ сфер впливу батька і матері на них, з’являються улюбленці й обділені любов’ю, між дітьми може виникнути відчуженість або навіть ворожнеча. Якщо дитина в сім’ї – одна, то у подібній ситуації, зваживши всі «за» і «проти», вона віддає перевагу комусь одному з батьків, відсунувши на другий план іншого. Своєму кумиру дитина буде дарувати увагу і ласку, любов і повагу, вдячність і доброзичливість. Інший з батьків буде обійдений дитячою увагою. Такий стан веде до розладу між батьками, а дитина росте нещирою, користуючись конкуруючою батьківською любов’ю.

Безперечно, люди різняться між собою не лише тим, як вони люблять, але й тим, як вони виявляють це почуття. Такі якості, як біологічна прив’язаність, чутливість і доброзичливість, є суто індивідуальними. І досягти їх єдності, однаковості вияву практично неможливо. Досягти єдності прояву любові й батьківської спільності можна завдяки турботі про дитину, повазі до неї.

Батьки домовляються між собою, як чинити в кожному випадку, важливому для виховання, наприклад: як готувати дитину до школи, які закріпити за нею доручення вдома, як організувати читання, заняття спортом тощо. Якщо ж виникли протиріччя, то дитина має почути не ваші взаємні звинувачення, і засудження, а аргументи з обох боків.

_____________________________________________

/Files/images/Изображение 020.jpgТАТУСІ І МАМИ РАДЯТЬСЯ

______________________________________________________________________

ЗАПОВІДІ ДІТЕЙ ДЛЯ МАМ, ТАТ, БАБУСЬ ТА ДІДУСІВ

1. Дорогі батьки! Пам'ятайте, що ви самі запросили мене у свою родину. Колись я залишу батьківську оселю, але до того часу навчіть мене, будь-ласка, мистецтва стати і бути людиною.

2. У моїх очах світ виглядає інакше, ніж у ваших. Прошу вас. поясніть мені, що? коли? чому? кожен із нас у ньому має робити.

3. Мої ручки ще маленькі, не очікуйте від мене досконалості, коли я стелю ліжко, малюю або кидаю м'яча.

4. Мої почуття ще недозрілі, прошу, будьте чуйними до моїх потреб. Не нарікайте на мене.

5. Щоб розвиватися, мені потрібне ваше заохочення, а не тиск. Лагідно критикуйте й оцінюйте, але не мене, а лише мої вчинки.

6. Дайте мені трохи самостійності, дозвольте робити помилки, щоб я на помилках вчився. Тоді я зможу самостійно приймати рішення у дорослому житті.

7. Прошу, не робіть за мене усього, бо я виросту переконаним у своїй неспроможності виконувати завдання згідно з вашими очікуваннями.

8. Я вчуся у вас усього: слів, інтонацій голосу, манери рухатися, Ваші слова, почуття і вчинки повертатимуться до вас через мене.Так справедливо влаштувала природа зв'язок між поколіннями. Тому навчіть мене, будь ласка, кращого.

9. Пам'ятайте, ми разом не випадково: ми маємо допомагати один одному у цьому безмежному світі.

10. Я хочу відчувати вашу любов, хочу. щоб ви частіше брали мене на руки, пригортали, цілували. Але будьте уважні, щоб ваша любов не перетворилася на милиці, які заважатимуть мені робити самостійні кроки.

ЛЮБІ МОЇ! Я ВАС ДУЖЕ-ДУЖЕ ЛЮБЛЮ!

ПОКАЖІТЬ МЕНІ, ЩО ВИ ЛЮБИТЕ МЕНЕ ТАКОЖ.

*

***

КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ

ТЕМА: ДОБРИЙ АПЕТИТ У ДИТИНИ І УЛЮБЛЕНІ СТРАВИ

РЕЦЕПТ 1:

1. Шановні батьки! Навчіться не помічати поганого апетиту вашої дитини.

2.Не реагуйте хворобливо на те, що дитина мало їсть і демонстративно відсуває тарілку.

3. Не хоче їсти - спокійно і по-дружньому відпустіть дитину з-за столу, нехай терпить до вечері. Зрештою здоровий інстнкт переможе, їсти всеодно захоче.

4. Не підгодовуйте дитину в проміжках навіть тоді, якщо вона попросить їсти.

5. Лагідно поясніть, що їсти необхідно у відведений для цього час. Вечерю у такому разі зробіть дещо раніше.

6. На апетит впливає зміна обстановки. Підіть на прогулянку й ви побачите, з яким апетитом після цього їстиме ваша дитина.

7. Сміливо довіряйте здоровому інстинкту, закладеному самою природою.

РЕЦЕПТ 2:

1. Давайте дитині тільки ту кількість їжі, яку вона з'Їдає із задоволенням. Здорова дитина здебільшого споживає стільки, скільки потрібно для її організму.

2. Утримуйтеся від розмов про те, що "дитина мало або майже нічого не їсть", адже вони шкідливі.

3. Своєчасно включайте в раціон дитини різноманітні, рекомендовані для її віку, страви та, проявляючи такт і наполегливість, привчайте їсти все, що корисне для неї.

4. Дотримуйте режиму харчування.

5. Пам'ятайте, що апетит частково залежить від сервірування столу, естетичного оформлення страв, уміння дитини користуватися ложкою, виделкою, володіння елементарними навичками культури споживання їжі.

*

*

ТЕМА: ЯКОЮ МАЄ БУТИ ДОМАШНЯ ВЕЧЕРЯ ДЛЯ ДИТИНИ

Багато батьків намагаються вдома доповнити харчування дітей жирною їжею та солодощами: цукерками, вершками, ковбасою, а іноді й нагодувати перед сном повним домашнім обідом. І те й інше завдає організму дитини шкоду.

У дошкільному закладі діти отримують достатню кількість вуглеводів, жирів, а білків, особливо тваринного походження, - інколи недостатньо. Тому батькам необхідно регулярно цікавитися меню в дошкільному закладі і відповідно доповнювати вечерю дітей продуктами, що містять тваринний жир (молоко, сир, яйця, риба), якщо вони були відсутні в меню.

Найдешевшим і найціннішим носієм білків є сир, тому батькам потрібно частіше готувати дитині страви саме з нього на вечерю. Корисний також мед. Мед з молоком, кисломолочними продуктами підвищують гемоглобін.

/Files/images/Изображение 018.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 11061

Коментарi

  • Ancictiz

    2017-09-28 21:32:43

    Спасибо[url=http://agrolinepro.ru/oborudovanie-dlya-sigaret],[/url]...